Ja i mój papierowy świat!

To ja!

Hej! Tutaj ja Julka, skoro to czytasz (Ty człowieku) to jakimś cudem trafiłeś na mojego jeszcze nie do końca rozwiniętego bloga. Rzecz w tym że nie rozwinie się on bez ciebie, jesteś mi potrzebny do motywacji i chęci do dalszego działania.

Co znajdziesz na moim blogu?

Na pewno ale to na 100% znajdziesz tutaj recenzje książek, od kryminałów przez fantasy aż do młodzieżówek, więc myślę że coś dla ciebie się tutaj znajdzie. Lecz oprócz tego myślę nad wstawianiem tutaj recenzji filmowych oraz serialowych...no ale to wiesz tylko plan wstępny nie wiadomo co z tego wyjdzie.

Moje sociale

Wiele informacji o nadchodzących recenzjach będziesz mógł znaleźć głównie na moim bookstagramie ale też co nie co na snapie, gdzie spędzam sporo czasu.

Co mogę o sobie powiedzieć?

Na pewno to że wole mój świat, który mam w głowie od tego rzeczywistego, rozumiesz jest ciekawiej. To co pozwala mi kreować ten świat to z pewnością książki  (muzyka też ale ciii tu ma być o książkach) dzięki którym się rozwijam (i mam 5 z polaka hahah). Ale uwierz mi że kiedyś bardzo nie lubiłam czytać książek, a co dopiero wydawać na nie pieniądze. Była to dla mnie strata czasu i oszczędności. Zmieniło się to z chwilą w której sięgnęłam na półkę mojej starszej siostry i zaczęłam czytać "Wybranych" C.J Daugherty od których zaczęła się moja przygoda z książkami (ale o tej serii kiedy indziej)

To na razie chyba tyle, mam nadzieje że Cię nie przestraszyłam, odstraszyłam czy coś w tym stylu oraz że razem ze mną wkroczysz do papierowego świata książek.Na dole link do mojego równie mało rozwiniętego bookstagrama.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty